Amikor a dolgok nem jönnek össze: Nem jó méretű cipő, kiesett, elázott blokk
Erzsébet története kifejezetten olyan, amikor az ember szeretne megoldással szolgálni, de sajnos ez az a helyzet, amikor bárhogyan is forgatjuk a jogot, nem lehetséges...
Ahol a pénztártól való távozás után is lehet reklamálni.
mi történt veled!
„A Panaszakadémia a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének blogja. A tartalomgyártás az Igazságügyi Minisztérium támogatásával, „Fogyasztóvédelmi interaktív blog és önálló fogyasztói közösség fejlesztése, működtetése, tanácsadás” című projekt keretében valósul meg.”
Erzsébet története kifejezetten olyan, amikor az ember szeretne megoldással szolgálni, de sajnos ez az a helyzet, amikor bárhogyan is forgatjuk a jogot, nem lehetséges...
Bármilyen fogyasztói panasz vagy kérés elintézéséhez két fontos dolog kell, hogy nálunk legyen: az udvarias modorunk és a nyugta. Az első nélkül még csak-csak...