Focizás közben tönkrement a focicipő. Mit mond a szakértő?
És főleg, mit tehet a vásárló, ha szerint teljesen átlagos edzéseket és meccseket nem bírt a csuka, a szakértő szerint viszont „nem normális behatás”...
Ahol a pénztártól való távozás után is lehet reklamálni.
mi történt veled!
„A Panaszakadémia a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének blogja. A tartalomgyártás az Igazságügyi Minisztérium támogatásával, „Fogyasztóvédelmi interaktív blog és önálló fogyasztói közösség fejlesztése, működtetése, tanácsadás” című projekt keretében valósul meg.”
És főleg, mit tehet a vásárló, ha szerint teljesen átlagos edzéseket és meccseket nem bírt a csuka, a szakértő szerint viszont „nem normális behatás”...
A cipő az egyik leggyakoribb fogyasztóvédelmi panaszt okozó termék, miközben manapság egyre többet fizetünk érte, pláne, egy minőségi vagy annak gondolt termékért. Nem árt...
A jogszabályoknak és a határidőknek sajnos nincs lelke. De egy jó kereskedőnek lehetne.