Attól, hogy az interneten olvassuk, nem biztos, hogy igaz
Ida igyekezett információt szerezni a jogairól, ami teljesen rendben van. Azonban fontos azt is megnézni, hogy milyen felületen és ki írja az információt. Az...
Ahol a pénztártól való távozás után is lehet reklamálni.
mi történt veled!
„A Panaszakadémia a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének blogja. A tartalomgyártás az Igazságügyi Minisztérium támogatásával, „Fogyasztóvédelmi interaktív blog és önálló fogyasztói közösség fejlesztése, működtetése, tanácsadás” című projekt keretében valósul meg.”
Ida igyekezett információt szerezni a jogairól, ami teljesen rendben van. Azonban fontos azt is megnézni, hogy milyen felületen és ki írja az információt. Az...
Szinte minden tanácsadási napon találkozunk ilyen vagy hasonló fogyasztói kérdéssel. Hogy miért van az, hogy ugyanarra a kérésre az egyik üzletben igen a válasz,...
Erzsébet története kifejezetten olyan, amikor az ember szeretne megoldással szolgálni, de sajnos ez az a helyzet, amikor bárhogyan is forgatjuk a jogot, nem lehetséges...
Már javában tart a karácsonyi vásárlási láz, éppen ezért biztosak vagyunk benne, hogy az Ildikó által feltett kérdés, és a válaszunk sok olvasónak segítségére...