Hibátlan, de mégsem jó
Az alábbiakban leírt történet bármelyik fogyasztóval megtörténhet, sőt lehet már meg is történt. Az üzletben vásárolt hibátlan a termék, de mégsem megfelelő történet kapcsán...
Ahol a pénztártól való távozás után is lehet reklamálni.
mi történt veled!
„A Panaszakadémia a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének blogja. A tartalomgyártás az Igazságügyi Minisztérium támogatásával, „Fogyasztóvédelmi interaktív blog és önálló fogyasztói közösség fejlesztése, működtetése, tanácsadás” című projekt keretében valósul meg.”
Az alábbiakban leírt történet bármelyik fogyasztóval megtörténhet, sőt lehet már meg is történt. Az üzletben vásárolt hibátlan a termék, de mégsem megfelelő történet kapcsán...
Ida igyekezett információt szerezni a jogairól, ami teljesen rendben van. Azonban fontos azt is megnézni, hogy milyen felületen és ki írja az információt. Az...