Reklamáljunk okosan!
Ügyes! – mondhatjuk Bernadett próbálkozására, amivel a bútorboltban kipróbált és megrendelt, de a kiszállítás után csalódást okozó matracának az esetét próbálja kreatívan beleszuszakolni az...
Ahol a pénztártól való távozás után is lehet reklamálni.
mi történt veled!
„A Panaszakadémia a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének blogja. A tartalomgyártás az Igazságügyi Minisztérium támogatásával, „Fogyasztóvédelmi interaktív blog és önálló fogyasztói közösség fejlesztése, működtetése, tanácsadás” című projekt keretében valósul meg.”
Ügyes! – mondhatjuk Bernadett próbálkozására, amivel a bútorboltban kipróbált és megrendelt, de a kiszállítás után csalódást okozó matracának az esetét próbálja kreatívan beleszuszakolni az...
Sajnos panaszosunk nem részletezte, hogy hol és pontosan mit vett online, és azt sem, miért nem akarja megtartani, esete így aztán a legvegytisztább „megbízhatatlan...
Napszemüveg vásárlásakor sokan két dologra optimalizálnak: a lehető legolcsóbban beszerezni a lehető legmenőbb és legjobban álló példányt. Pedig a napszemüveg nem csupán divatkiegészítő, hanem...