Karácsonyi vásárlási kisokos, avagy a még a virgács is jobb lett volna!?
A karácsonyi vásárlás már novembertől célegyenesbe fordul. Összegyűjtöttük tanácsainkat és bízunk benne, hogy segíthetünk olvasóinknak!
Ahol a pénztártól való távozás után is lehet reklamálni.
mi történt veled!
„A Panaszakadémia a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének blogja. A tartalomgyártás az Igazságügyi Minisztérium támogatásával, „Fogyasztóvédelmi interaktív blog és önálló fogyasztói közösség fejlesztése, működtetése, tanácsadás” című projekt keretében valósul meg.”
A karácsonyi vásárlás már novembertől célegyenesbe fordul. Összegyűjtöttük tanácsainkat és bízunk benne, hogy segíthetünk olvasóinknak!
Gyakran olvassuk panaszokban ezt vagy hasonló mondatot a vásárlóktól, amikor egy-egy minőségi kifogás ügyintézése annyira elhúzódni látszik, hogy a kereskedő javítása feleslegessé válhat.
Ida igyekezett információt szerezni a jogairól, ami teljesen rendben van. Azonban fontos azt is megnézni, hogy milyen felületen és ki írja az információt. Az...
Lehet egy éjszaka elég arra, hogy meggondoljunk magunk, és már nem akarjuk kézhez venni a néhány órával ezelőtt még jónak tűnő ruhát. Hát, ilyen...
Már javában tart a karácsonyi vásárlási láz, éppen ezért biztosak vagyunk benne, hogy az Ildikó által feltett kérdés, és a válaszunk sok olvasónak segítségére...
Hibás a cipőm, az árát le kellene vásárolnom, kapnék egy kupont, de nekem egyik cipő sem tetszik az üzlet kínálatából. Hagyjam, hogy az utalványban...
A fogyasztói társadalom eléggé arra szocializált minket az elmúlt években, hogy a drágább, de minőségibb termékek helyett az olcsóbb, de tudottan silányabb fast fashion...
Panni most már tudja, hogy szavatossági csere esetén az ezzel kapcsolatos szállítási költségek a kereskedőt terhelik. A vállalkozás vajon tudja? Reméljük ezentúl igen!
Teljesen együtt tudunk érezni az anyukával és pláne a kisfiával! Nem elég a csalódás a biztosan rég vágyott villogó cipő aznapi bedöglése miatt, még...