Új szabályok, nagy tévedések
Tavaly (2024.) május 8-ától újabb fogyasztóvédelmi módosítások léptek életbe. Az egyik fontos változás, hogy az ún. tartós fogyasztási cikkekre nézve már minimum 2 éves...
Ahol a pénztártól való távozás után is lehet reklamálni.
mi történt veled!
„A Panaszakadémia a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének blogja. A tartalomgyártás az Igazságügyi Minisztérium támogatásával, „Fogyasztóvédelmi interaktív blog és önálló fogyasztói közösség fejlesztése, működtetése, tanácsadás” című projekt keretében valósul meg.”
Tavaly (2024.) május 8-ától újabb fogyasztóvédelmi módosítások léptek életbe. Az egyik fontos változás, hogy az ún. tartós fogyasztási cikkekre nézve már minimum 2 éves...
Imi cipős ügye és az ezzel kapcsolatban benne felmerülő gondolatokat azért osztjuk meg, mert szinte minden fogyasztóban megfogalmazódnak hasonló mondatok. Tudjuk, hogy a csalódás...
Avagy mit tegyünk, ha fogyasztói jogaink nem sérültek, de a lelkünket, annál inkább bántja az eladó reakciója?
A harminc éves vasaló még működik, a 2 éves pedig már nem. Elég gyakran halljuk ezt a megállapítást a fogyasztóktól. A mai fogyasztói társadalmunkban...
Gyakran olvassuk panaszokban ezt vagy hasonló mondatot a vásárlóktól, amikor egy-egy minőségi kifogás ügyintézése annyira elhúzódni látszik, hogy a kereskedő javítása feleslegessé válhat.
Ildikó Édesapját nem tájékoztatta helyesen a kereskedő, amikor azt mondta, hogy csak online lehet eljárást indítani és végigvinni. Nem ismerjük a vállalkozó szándékát, hogy...
Az adataink biztonsága lényeges kérdés. Joggal merül fel a gondolat, hogy hogyan tudják a címeinket, ha mi nem adtuk meg azokat. És az is...
Ida igyekezett információt szerezni a jogairól, ami teljesen rendben van. Azonban fontos azt is megnézni, hogy milyen felületen és ki írja az információt. Az...
Sajnos még napjainkban is találkozunk az alább olvasható esethez nagyon hasonló panaszokkal. Az egyedül élő idősek sérülékeny fogyasztók, hiszen sokkal jobban befolyásolhatóak, hiszékenyek, és...