Hallott már a kibercsalásról? És a KiberPajzsról?
Első olvasásra talán idegennek és misztikusnak hangzik a fenti kérdés, de sajnos nem idegen, és nem is misztikus, a mindennapokban nagyon sok fogyasztó találkozik...
Ahol a pénztártól való távozás után is lehet reklamálni.
mi történt veled!
„A Panaszakadémia a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének blogja. A tartalomgyártás az Igazságügyi Minisztérium támogatásával, „Fogyasztóvédelmi interaktív blog és önálló fogyasztói közösség fejlesztése, működtetése, tanácsadás” című projekt keretében valósul meg.”
Első olvasásra talán idegennek és misztikusnak hangzik a fenti kérdés, de sajnos nem idegen, és nem is misztikus, a mindennapokban nagyon sok fogyasztó találkozik...
Hiába lenne tanulságos kaland, sajnos a Karolát csőbe húzó webshopot már nem tudjuk részletekbemenően szétcincálni, mert időközben eltűnt a netről, szóval kedves olvasó, elégedj...
Az interneten minden van. Sajnos számtalan csaló cég és ember is, akik az online világ adottságaival való visszaélésre, mások becsapására, lehúzására alapozzák a bizniszt....
A fotelből vásárlás lehetősége akkor is a legcsodálatosabb dolgok egyike a neten, ha léteznek sajnos csalásra szakosodott webshopok is. Ezek elég sok gondot okoznak...