Elállás lépésről-lépésre
Rendkívül népszerű vásárlási forma az online vásárlás, az Egyesületünkhöz beérkező fogyasztói kérdések nagy része is valamilyen módon internetes vásárláshoz kapcsolódik.
Ahol a pénztártól való távozás után is lehet reklamálni.
mi történt veled!
„A Panaszakadémia a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének blogja. A tartalomgyártás az Igazságügyi Minisztérium támogatásával, „Fogyasztóvédelmi interaktív blog és önálló fogyasztói közösség fejlesztése, működtetése, tanácsadás” című projekt keretében valósul meg.”
Rendkívül népszerű vásárlási forma az online vásárlás, az Egyesületünkhöz beérkező fogyasztói kérdések nagy része is valamilyen módon internetes vásárláshoz kapcsolódik.
A karácsonyi vásárlás már novembertől célegyenesbe fordul. Összegyűjtöttük tanácsainkat és bízunk benne, hogy segíthetünk olvasóinknak!
Kis kihagyás után folytatjuk a használt autók vásárlásának rejtélyei kisokosunkat. Arra keressük a választ: Mit tehetünk, amikor a megvásárolt autónk hibás lesz?
Ha jogvitába keveredünk egy eladó vállalkozással azontúl, hogy idegesek, csalódottak leszünk jó ha felmerül a kérdés, hogy hogyan tovább, hogyan oldódhat meg a gond....
Gyakran gondoljuk azt, mi fogyasztóvédelmi szakemberek, hogy az internetes vásárlásról már mindent elmondtunk, és már mindenki tud mindent. Azonban a hozzánk érkező panaszokból azt...
Az előző részben a szerződés megkötésének fontosságáról beszéltünk, hiszen csak a szerződéssel lehet bizonyítani bármit is. Viszont mielőtt megvennénk álmaink autóját és megkötnénk a...
Gyakran érkeznek hozzánk Re-ponttal kapcsolatos kérdések. Ezek közül összeszedtünk néhányat, és megválaszoljuk őket.
A használt autók piaca szinte mindig burjánzik olyan autókkal amit a fogyasztók még a legnagyobb haragosainak se kívánnának. Rejtett hibák, érvénytelen szerződések, bizonytalan meghatározása...
Első olvasásra talán idegennek és misztikusnak hangzik a fenti kérdés, de sajnos nem idegen, és nem is misztikus, a mindennapokban nagyon sok fogyasztó találkozik...