Karácsonyi sértegetés, ami pozitív csalódással ér véget
Avagy mit tegyünk, ha fogyasztói jogaink nem sérültek, de a lelkünket, annál inkább bántja az eladó reakciója?
Ahol a pénztártól való távozás után is lehet reklamálni.
mi történt veled!
„A Panaszakadémia a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének blogja. A tartalomgyártás az Igazságügyi Minisztérium támogatásával, „Fogyasztóvédelmi interaktív blog és önálló fogyasztói közösség fejlesztése, működtetése, tanácsadás” című projekt keretében valósul meg.”
Avagy mit tegyünk, ha fogyasztói jogaink nem sérültek, de a lelkünket, annál inkább bántja az eladó reakciója?
Nem Éva az egyetlen, akit foglalkoztat ez a kérdés, az alábbiakban leírjuk, hogy mit ír a jogszabály ezekre a helyzetekre.
Oldalunk ugyan elsősorban fogyasztóvédelmi kérdésekkel foglalkozik, az élet időnként határterületi témákat is dob elénk. Ilyen például a számlaadási kötelezettség, ami elsősorban adótörvények hatálya alá...