Mintalevelek

Fogyasztói jogainkat érvényesítésekor gyakran az első lépés a panaszlevél megfogalmazása, amiben röviden össze kell foglaljuk, hogy mi történt, mivel vagyunk elégedetlenek, mit szeretnénk pontosan, és ezt mire hivatkozva tesszük. Ez így leírva nem hangzik túl bonyolultnak, sokszor mégsem könnyű túljutni a Tisztelt XY részen. Az alábbi hivatalos stílusú sablonlevelekkel ebben szeretnénk segítséget nyújtani. Válaszd ki az esetedet, töltsd le a mintát, egészítsd ki a saját adataiddal, és küldd el! Gyors ügyintézést kívánunk!

Hibás termék

Panasz: Cipőt/ruhát vásároltam, azonban a termék hibás. (6 hónapon belül keletkezett hiba, melyet ezen határidőn belül közölt/közölni tud a vállalkozással.)

Elállás

Panasz: Elálltam a vásárlástól, azonban a 14 napos határidőn belül nem történt meg a visszafizetés.

Kötelező jótállás

Panasz: Kötelező jótállás hatálya alá tartozó terméket vásároltam, ami azonban a jótállási idő alatt meghibásodott.

Használt autó

Panasz: Használt autót vásároltam kereskedésből, hibás. (6 hónapon belül keletkezett hiba, melyet ezen határidőn belül közölt/közölni tud a vállalkozással)

Hibás teljesítés

Panasz: Vállalkozói szerződés hibás teljesítése (pl. asztalos munka, burkoló munka stb.)

Nem érkezett meg, szeretném

Panasz: A megrendelt termék határidőn belül nem érkezett meg, azonban szeretném azt megkapni.

Nem érkezett meg, nem szeretném

Panasz: A megrendelt termék határidőn belül nem érkezett meg, azonban nem szeretném azt megkapni.