Mintalevelek
Fogyasztói jogainkat érvényesítésekor gyakran az első lépés a panaszlevél megfogalmazása, amiben röviden össze kell foglaljuk, hogy mi történt, mivel vagyunk elégedetlenek, mit szeretnénk pontosan, és ezt mire hivatkozva tesszük. Ez így leírva nem hangzik túl bonyolultnak, sokszor mégsem könnyű túljutni a Tisztelt XY részen. Az alábbi hivatalos stílusú sablonlevelekkel ebben szeretnénk segítséget nyújtani. Válaszd ki az esetedet, töltsd le a mintát, egészítsd ki a saját adataiddal, és küldd el! Gyors ügyintézést kívánunk!
Hibás termék
Panasz: Cipőt/ruhát vásároltam, azonban a termék hibás. (1 éven belül keletkezett hiba, melyet ezen határidőn belül közölt/közölni tud a vállalkozással.)
Elállás
Panasz: Elálltam a vásárlástól, azonban a 14 napos határidőn belül nem történt meg a visszafizetés.
Kötelező jótállás
Panasz: Kötelező jótállás hatálya alá tartozó terméket vásároltam, ami azonban a jótállási idő alatt meghibásodott.
Használt autó
Panasz: Használt autót vásároltam kereskedésből, hibás. (1 éven belül keletkezett hiba, melyet ezen határidőn belül közölt/közölni tud a vállalkozással)
Hibás teljesítés
Panasz: Vállalkozói szerződés hibás teljesítése (pl. asztalos munka, burkoló munka stb.)