Kétségbeesett fogyasztó és a kötbért követelő szolgáltató esete
Péter nehéz helyzetbe került, az alábbi posztban megnézhetjük, hogy milyen lépéseket lehet a fogyasztó.
Ahol a pénztártól való távozás után is lehet reklamálni.
mi történt veled!
„A Panaszakadémia a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének blogja. A tartalomgyártás az Igazságügyi Minisztérium támogatásával, „Fogyasztóvédelmi interaktív blog és önálló fogyasztói közösség fejlesztése, működtetése, tanácsadás” című projekt keretében valósul meg.”
Péter nehéz helyzetbe került, az alábbi posztban megnézhetjük, hogy milyen lépéseket lehet a fogyasztó.
A közüzemi ügyek számos olyan területet lefednek, amit sem a fogyasztóknak, sem a szolgáltatóknak nem egyszerű megoldani és békés formában megegyezésre jutni. A nem...
A legtöbb fogyasztó már csupán a gondolatától is ideges lesz, ha ügyfélszolgálattal lesz dolga. A panaszkodás kultúráján persze lenne mit javítani, azonban vannak jogszabályi...
Az online vásárlás sajátossága, hogy kizárólag azon információk alapján kell döntenünk, ami a webáruházban rendelkezésre áll. Ez sokszor kevésnek bizonyul és simán rossz döntést...
Ildikó Édesapját nem tájékoztatta helyesen a kereskedő, amikor azt mondta, hogy csak online lehet eljárást indítani és végigvinni. Nem ismerjük a vállalkozó szándékát, hogy...
Ha jogvitába keveredünk egy eladó vállalkozással azontúl, hogy idegesek, csalódottak leszünk jó ha felmerül a kérdés, hogy hogyan tovább, hogyan oldódhat meg a gond....
Ebben a kisokosban egyszerre két (egymással összefüggő) jelenségről lesz szó: miben hibásak olykor a fogyasztók elvárásai, illetve milyen jogaik lehetne az ügyfélszolgálattal kapcsolatban.
Eset
-Aggódik László. Talán másnak is a fejében megfordult már ez a kérdés. Nézzük, mint ír a jogszabály:
A kormányzati rezsicsökkentést csökkentő intézkedések bejelentése óta az egész ország a számláit nézi, a fogyasztását számolja, és a spórolási lehetőségein agyal. Pedig néha hirtelen...