„Vége lesz a télnek mire visszakapom.”
Gyakran olvassuk panaszokban ezt vagy hasonló mondatot a vásárlóktól, amikor egy-egy minőségi kifogás ügyintézése annyira elhúzódni látszik, hogy a kereskedő javítása feleslegessé válhat.
Ahol a pénztártól való távozás után is lehet reklamálni.
mi történt veled!
„A Panaszakadémia a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének blogja. A tartalomgyártás az Igazságügyi Minisztérium támogatásával, „Fogyasztóvédelmi interaktív blog és önálló fogyasztói közösség fejlesztése, működtetése, tanácsadás” című projekt keretében valósul meg.”
Gyakran olvassuk panaszokban ezt vagy hasonló mondatot a vásárlóktól, amikor egy-egy minőségi kifogás ügyintézése annyira elhúzódni látszik, hogy a kereskedő javítása feleslegessé válhat.
Olvasónk egy rettentő és kilátástalan kálváriát ír le, amelyet egy karosszéria-javítóval folytat, akihez a kocsija lökhárítója és mondhatjuk bátran, hogy a balszerencse vezette.
Teljesen érthető olvasónk felháborodása! Majdnem kétszázezer forintos folyton hibás terméknél a türelem és a belátás bizony, hogy fogyóeszköz!
Kevés bosszantóbb dolgot tudok elképzelni, mint egy nagy értékű, folyton elromló, így használhatatlan termék kapcsán folytatott eredménytelen, elhúzódó, többszereplős szélmalomharc. Nem csoda, hogy Kende...
Veronika dilemmája azt hiszem minden fogyasztóvédelmi problémával küzdő alapkínja: vajon, ha most belemegyek egy javításba, azzal nem játszom el a cseréhez való jogomat? De...