Egy jól végződött reklamáció története
Az online vásárlás sajátossága, hogy kizárólag azon információk alapján kell döntenünk, ami a webáruházban rendelkezésre áll. Ez sokszor kevésnek bizonyul és simán rossz döntést...
Ahol a pénztártól való távozás után is lehet reklamálni.
mi történt veled!
„A Panaszakadémia a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének blogja. A tartalomgyártás az Igazságügyi Minisztérium támogatásával, „Fogyasztóvédelmi interaktív blog és önálló fogyasztói közösség fejlesztése, működtetése, tanácsadás” című projekt keretében valósul meg.”
Az online vásárlás sajátossága, hogy kizárólag azon információk alapján kell döntenünk, ami a webáruházban rendelkezésre áll. Ez sokszor kevésnek bizonyul és simán rossz döntést...
Gyakran gondoljuk azt, mi fogyasztóvédelmi szakemberek, hogy az internetes vásárlásról már mindent elmondtunk, és már mindenki tud mindent. Azonban a hozzánk érkező panaszokból azt...
Ügyes! – mondhatjuk Bernadett próbálkozására, amivel a bútorboltban kipróbált és megrendelt, de a kiszállítás után csalódást okozó matracának az esetét próbálja kreatívan beleszuszakolni az...