A cipővásárlás fogyasztóvédelmi kérdéseiről
A cipő az a ruházati eszköz, ahol a legkisebb kényelmetlenség, merevség, méretkülönbség azonnal kiütközik, ami kifejezetten bosszantó és kellemetlen lehet egy hosszú nap (vagy...
Ahol a pénztártól való távozás után is lehet reklamálni.
mi történt veled!
„A Panaszakadémia a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének blogja. A tartalomgyártás az Igazságügyi Minisztérium támogatásával, „Fogyasztóvédelmi interaktív blog és önálló fogyasztói közösség fejlesztése, működtetése, tanácsadás” című projekt keretében valósul meg.”
A cipő az a ruházati eszköz, ahol a legkisebb kényelmetlenség, merevség, méretkülönbség azonnal kiütközik, ami kifejezetten bosszantó és kellemetlen lehet egy hosszú nap (vagy...
És főleg, mit tehet a vásárló, ha szerint teljesen átlagos edzéseket és meccseket nem bírt a csuka, a szakértő szerint viszont „nem normális behatás”...
Napszemüveg vásárlásakor sokan két dologra optimalizálnak: a lehető legolcsóbban beszerezni a lehető legmenőbb és legjobban álló példányt. Pedig a napszemüveg nem csupán divatkiegészítő, hanem...