Egy, kettő vagy három év jótállás?
Az elmúlt években sok változás történt a fogyasztóvédelmi szabályozásban. Könnyű elveszni a számok tengerében, így Péter kérdése sem szokatlan.
Ahol a pénztártól való távozás után is lehet reklamálni.
mi történt veled!
„A Panaszakadémia a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének blogja. A tartalomgyártás az Igazságügyi Minisztérium támogatásával, „Fogyasztóvédelmi interaktív blog és önálló fogyasztói közösség fejlesztése, működtetése, tanácsadás” című projekt keretében valósul meg.”
Az elmúlt években sok változás történt a fogyasztóvédelmi szabályozásban. Könnyű elveszni a számok tengerében, így Péter kérdése sem szokatlan.
Szegény Lia ritka pechesnek tűnik ezzel az üveg kádparaván vásárlással. Teljesen érthető az ő gondolatmenete is, miközben a vállalkozás védekezése is jogos. Egy tanulsága...
A net tele van kémiai alapú magyarázatokkal és életmentő tanácsokkal arra az esetre, ha a mosógépből a ruha a friss illatozás helyett valamiért ótvar...
A telefont nem veszi fel a forgalmazó.Nincs segítség, remény, nincs kinek mondani A panaszt, a hibát, a kérést bedobni.A szerviz sem boldogul a gyártó...
Mélyen együttérzek panaszosunkkal! Az ember azért vesz egy nagy, okos háztartási robotgépet sok pénzért, hogy az hosszú évekig közeli barátja, hűséges társa, hétköznapi problémáinak...
Természetesen a rönkvágó tulajdonosa, és az eladó várja el tőle ennek a nem egyszerű logisztikai kihívásnak a megoldását. Kérdés, hogy jogosan-e.
Azt hiszem, abban sokan egyetértenek velem, hogy az otthoni bútor-összeszerelés megkérdőjelezhetetlen királya a mindenki által jól ismert svéd áruházlánc. Hogy mennyire nem egyszerű maga...
Liza vett egy szekrényt, majd a kissé félresikerült eset kapcsán küldött egy halom fogyasztóvédelmi kérdést nekünk. Íme minden, ami biztosan benned is felmerült már...
Kevés bosszantóbb dolgot tudok elképzelni, mint egy nagy értékű, folyton elromló, így használhatatlan termék kapcsán folytatott eredménytelen, elhúzódó, többszereplős szélmalomharc. Nem csoda, hogy Kende...