Mit, hogyan és mennyiért? Az árrés rendelet legfontosabb kérdései
Az elmúlt napokban sok fogyasztói kérdés érkezett hozzánk, az alábbiakban igyekeztünk összeszedni a fontosabb tudnivalókat a témában.
Ahol a pénztártól való távozás után is lehet reklamálni.
mi történt veled!
„A Panaszakadémia a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének blogja. A tartalomgyártás az Igazságügyi Minisztérium támogatásával, „Fogyasztóvédelmi interaktív blog és önálló fogyasztói közösség fejlesztése, működtetése, tanácsadás” című projekt keretében valósul meg.”
Az elmúlt napokban sok fogyasztói kérdés érkezett hozzánk, az alábbiakban igyekeztünk összeszedni a fontosabb tudnivalókat a témában.
Imi cipős ügye és az ezzel kapcsolatban benne felmerülő gondolatokat azért osztjuk meg, mert szinte minden fogyasztóban megfogalmazódnak hasonló mondatok. Tudjuk, hogy a csalódás...
Avagy mit tegyünk, ha fogyasztói jogaink nem sérültek, de a lelkünket, annál inkább bántja az eladó reakciója?
A karácsonyi vásárlás már novembertől célegyenesbe fordul. Összegyűjtöttük tanácsainkat és bízunk benne, hogy segíthetünk olvasóinknak!
Olcsó holmi, óriási akciók, elégedettség – ezekkel a kulcsszavakkal jellemzi magát a webshop, ahol a 81 éves Tamás vásárolt. Mivel sztorijával itt kötött ki,...