A békéltetés, mint ingyenes vitarendezési lehetőség
Képzeljük el, hogy vettünk egy vadiúj tévét egy online webáruháztól, de ahogy a futártól átvesszük, látjuk, hogy karcolás van a tévének a képernyőén. A...
Ahol a pénztártól való távozás után is lehet reklamálni.
mi történt veled!
„A Panaszakadémia a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének blogja. A tartalomgyártás az Igazságügyi Minisztérium támogatásával, „Fogyasztóvédelmi interaktív blog és önálló fogyasztói közösség fejlesztése, működtetése, tanácsadás” című projekt keretében valósul meg.”
Képzeljük el, hogy vettünk egy vadiúj tévét egy online webáruháztól, de ahogy a futártól átvesszük, látjuk, hogy karcolás van a tévének a képernyőén. A...
Így kell törzsvásárlókat szerezni! Hiszen ki ne akarna több mint 80 000 forintot fizetni, önhibáján kívül elnapolni a tennivalóját, egy jó hosszú sort idegeskedni,...
Egy egészséges embert is ki tud borítani, ha kényelmetlen, szoros vagy csak egyszerűen tönkremegy az új cipője, és nem tudja hordani. Könnyű elképzelni, mit...
Szegény Lia ritka pechesnek tűnik ezzel az üveg kádparaván vásárlással. Teljesen érthető az ő gondolatmenete is, miközben a vállalkozás védekezése is jogos. Egy tanulsága...
A net tele van kémiai alapú magyarázatokkal és életmentő tanácsokkal arra az esetre, ha a mosógépből a ruha a friss illatozás helyett valamiért ótvar...
A telefont nem veszi fel a forgalmazó.Nincs segítség, remény, nincs kinek mondani A panaszt, a hibát, a kérést bedobni.A szerviz sem boldogul a gyártó...
A cipő az egyik leggyakoribb fogyasztóvédelmi panaszt okozó termék, miközben manapság egyre többet fizetünk érte, pláne, egy minőségi vagy annak gondolt termékért. Nem árt...
Természetesen a rönkvágó tulajdonosa, és az eladó várja el tőle ennek a nem egyszerű logisztikai kihívásnak a megoldását. Kérdés, hogy jogosan-e.
Ismerik azokat a típusú webshopokat, ahol a termékskála annyira értelmezhetetlenül széles, hogy a kínálat egyetlen közös jellemzője gyakorlatilag az, hogy a megvásárolható dolgok első...