Talán nem kellett volna belőle ennyit venni?
Digitális platformokon digitális pénzzel támogathatja az elégedett néző a tartalomgyártóját. De mi történik, ha a támogatást követően meggondoljuk magunkat?
Ahol a pénztártól való távozás után is lehet reklamálni.
mi történt veled!
„A Panaszakadémia a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének blogja. A tartalomgyártás az Igazságügyi Minisztérium támogatásával, „Fogyasztóvédelmi interaktív blog és önálló fogyasztói közösség fejlesztése, működtetése, tanácsadás” című projekt keretében valósul meg.”
Digitális platformokon digitális pénzzel támogathatja az elégedett néző a tartalomgyártóját. De mi történik, ha a támogatást követően meggondoljuk magunkat?
Valószínűleg Barbara történetét olvasva sok szülő magára ismer. A gyerek kezébe kerülve az okostelefon nagyon sok mindenre képes. Legyünk résen!
Látszólag a feladat csak annyi, hogy a terméket visszaküldjük, a probléma azonban a részletinformációkban rejlett.
Sajnos nem ez az első és egyetlen eset, amikor ilyen és ehhez hasonló mondatokat olvasunk a hozzánk forduló fogyasztótól. Ha nem lehet azonosítani az...
Az internetes vásárlás szinte olyan természetessé vált, mint a levegővétel. Az Egyesületünk nap mint nap kap olyan panaszokat, amelyeknek a tematikája az online rendelésekhez...
Judithoz hasonlóan nagyon sok fogyasztó nézegeti vagy vásárol a Marketplace felületen, azonban ha jót akarunk magunknak, akkor érdemes tisztába lenni a felület működésével, és...
Emag, facebook marketplace, Gruppi stb. oldalak igénybevétele gyakori módja annak, hogy a fogyasztók kinézik a megfelelő terméket és a legolcsóbban áruló „partnertől” megveszik. Ugyan...
Az utóbbi időben több módosítás is történt a fogyasztóvédelmi szabályozásban. A tavalyi év egyik fontos változása a fogyasztók elállási jogát is érintette. Érdemes a...
Az online vásárlás sajátossága, hogy kizárólag azon információk alapján kell döntenünk, ami a webáruházban rendelkezésre áll. Ez sokszor kevésnek bizonyul és simán rossz döntést...