Hibás a papucs! Javítás vagy a vételár visszafizetés a jogos kérés?
A fogyasztók többsége valószínűleg Timivel ért egyet és nem bajlódna tovább a javítás lehetőségével, hanem a vételárat szeretné visszakapni. A jogszabály megmondja:
Ahol a pénztártól való távozás után is lehet reklamálni.
mi történt veled!
„A Panaszakadémia a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének blogja. A tartalomgyártás az Igazságügyi Minisztérium támogatásával, „Fogyasztóvédelmi interaktív blog és önálló fogyasztói közösség fejlesztése, működtetése, tanácsadás” című projekt keretében valósul meg.”
A fogyasztók többsége valószínűleg Timivel ért egyet és nem bajlódna tovább a javítás lehetőségével, hanem a vételárat szeretné visszakapni. A jogszabály megmondja:
Az emberek általában úgy vesznek terméket, hogy minél hosszabb ideig tudja használni és minél kevesebb baja legyen vele. Azonban sajnos a vásárolt áruk olykor...