Fogyasztóvédelmi bejelentés online?

Teljesen jogosan merül fel a kérdés Zsigában, ha online lehet vásárolni, akkor vajon bejelentést is lehet tenni interneten keresztül? Ha te is gondolkodtál már ezen, íme a válasz!
Fogyasztóvédők!
Egy magyar webshoptól vásároltam, panaszolni szeretném őket, semmire nem válaszolnak, nem elérhetőek. Mindenképpen személyesen kell bemennem a kormányablakhoz, vagy máshogyan is megtehetem?
Ilyet és olyat is mondanak, jó lenne tudnom..
Köszönöm, ha segítettek
Zsiga
A Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesülete tanácsa:
Kedves Zsiga!
Bejelentésedet a lakóhelyed szerinti Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztályán (elsőfokú fogyasztóvédelmi hatóság) teheted meg, amennyiben
bizonyíthatóan (írásban) megpróbáltad rendezni a problémát a vállalkozással a bejelentés tárgyában, ám nem jártál sikerrel. Bejelentésed nyomán a hatóság kivizsgálhatja az ügyet,majd jogsértés megállapítása esetén kiszabhatja a megfelelő szankciókat, eltántorítván ezzel a jövőbeni jogsértésektől a webáruházakat, illetve ösztönözvén őket a
jogkövetésre. Érdemes tehát jelezni hivatalos szinteken is, ha úgy véljük, fogyasztóvédelmi jogsértéssel állunk szemben!
Jóhír számodra, hogy a hatósággal akár telefonon, akár e-mailben felveheted a kapcsolatot, akkor azonban, ha rendelkezel ügyfélkapuval, a bejelentésedet azon keresztül is megteheted (https://magyarorszag.hu/szuf_ugyleiras?id=61bf1c56-3705-4710-8d3d-8cfcdc972e26 ).
Bízunk benne, hogy válaszunkkal a segítségedre lehettünk.
Üdvözlettel:a FOME csapata