Már sosem fognak válaszolni!?

Kedves Fogyasztóvédők!

Már 16 napja írtam egy gázszolgáltatónak, és még nem kaptam választ a problémámra! Mennyi ideje van egy vállalkozásnak, hogy egy fogyasztónak választ adjon? Már sosem fognak válaszolni? És ez rendben van így?

Köszönöm, ha válaszoltok!

Péter

A Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesülete tanácsa:

Kedves Panaszos!

A közszolgáltató vállalkozás köteles fenntartani ügyfélszolgálatot, célzottan a fogyasztói panaszok orvoslására. Amennyiben ezen ügyfélszolgálat elégtelen minőségű, jelen esetben az, hogy 15 napon belül nem kapott választ, úgy a vállalkozás magatartására tekintettel, ez ügyben hatósági bejelentést eszközölhet. Ezt a lakóhelye szerinti Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztályán teheti meg, ugyanis ez az elsőfokú fogyasztóvédelmi hatóság hazánkban.

Megjegyezzük, hogy a Fogyasztóvédelemről szóló törvény alapján az ún. közszolgáltatók válaszadási kötelezettsége rövidebb az általános 30 napnál, ugyanis 15 napon belül érdemi, írásos választ kell küldeniük a fogyasztó írásbeli panaszra.

Bízunk benne, hogy válaszunkkal a segítségére lehettünk!

Üdvözlettel
a Fome csapata

Hozzászólok