„Miért nekem kéne bizonyítanom, hát így védik a fogyasztókat?!”
Imi cipős ügye és az ezzel kapcsolatban benne felmerülő gondolatokat azért osztjuk meg, mert szinte minden fogyasztóban megfogalmazódnak hasonló mondatok. Tudjuk, hogy a csalódás...
Ahol a pénztártól való távozás után is lehet reklamálni.
mi történt veled!
„A Panaszakadémia a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének blogja. A tartalomgyártás az Igazságügyi Minisztérium támogatásával, „Fogyasztóvédelmi interaktív blog és önálló fogyasztói közösség fejlesztése, működtetése, tanácsadás” című projekt keretében valósul meg.”
Imi cipős ügye és az ezzel kapcsolatban benne felmerülő gondolatokat azért osztjuk meg, mert szinte minden fogyasztóban megfogalmazódnak hasonló mondatok. Tudjuk, hogy a csalódás...
És főleg, mit tehet a vásárló, ha szerint teljesen átlagos edzéseket és meccseket nem bírt a csuka, a szakértő szerint viszont „nem normális behatás”...
Mit tehetünk, ha valaki online szerződést köt egy szolgáltatóval a nevünkben, aztán nem fizeti? Olvasónk esete szerencsére nem általános, de nem árt tudni, mik...
Az elmúlt évtizedekben hozzászoktunk, hogy a lábbelik már nem feltétlenül hosszú évekre készülnek, de azért egy márkás, igencsak látható árú, beltéren hordott munkavédelmi cipő,...
Szegény Lia ritka pechesnek tűnik ezzel az üveg kádparaván vásárlással. Teljesen érthető az ő gondolatmenete is, miközben a vállalkozás védekezése is jogos. Egy tanulsága...
A cipő az egyik leggyakoribb fogyasztóvédelmi panaszt okozó termék, miközben manapság egyre többet fizetünk érte, pláne, egy minőségi vagy annak gondolt termékért. Nem árt...
A Black Friday akciókkal rengeteget lehet spórolni, nem csoda, hogy sokan kifejezetten készülnek rá, és akár hosszabb távra előre gondolkodva is erre az időpontra...