Itt a Black Friday időszaka
Mire figyeljünk a nagy akciózási láz időszakában, hogy ténylegesen jól és ne pórul járjunk.
Ahol a pénztártól való távozás után is lehet reklamálni.
mi történt veled!
„A Panaszakadémia a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének blogja. A tartalomgyártás az Igazságügyi Minisztérium támogatásával, „Fogyasztóvédelmi interaktív blog és önálló fogyasztói közösség fejlesztése, működtetése, tanácsadás” című projekt keretében valósul meg.”
Mire figyeljünk a nagy akciózási láz időszakában, hogy ténylegesen jól és ne pórul járjunk.
Juditék esetét elemezzük ki az alábbiakban, szerintünk érdekes és tanulságos. Elismerjük előre jogászkodásnak tűnik, de a gyakorlati élet mögött jogvita esetén a jogot kell...
Talán ma már kevesebbszer találkozunk az Iliével hasonló esettel, de egy létező jelenség. Vajon helyesen jár el a vállalkozás, ha a levásárlást ajánlja fel...
A fogyasztók többsége valószínűleg Timivel ért egyet és nem bajlódna tovább a javítás lehetőségével, hanem a vételárat szeretné visszakapni. A jogszabály megmondja:
Az emberek általában úgy vesznek terméket, hogy minél hosszabb ideig tudja használni és minél kevesebb baja legyen vele. Azonban sajnos a vásárolt áruk olykor...
Az alábbiakban leírt történet bármelyik fogyasztóval megtörténhet, sőt lehet már meg is történt. Az üzletben vásárolt hibátlan a termék, de mégsem megfelelő történet kapcsán...
Imi cipős ügye és az ezzel kapcsolatban benne felmerülő gondolatokat azért osztjuk meg, mert szinte minden fogyasztóban megfogalmazódnak hasonló mondatok. Tudjuk, hogy a csalódás...
A karácsonyi vásárlás már novembertől célegyenesbe fordul. Összegyűjtöttük tanácsainkat és bízunk benne, hogy segíthetünk olvasóinknak!
Gyakran olvassuk panaszokban ezt vagy hasonló mondatot a vásárlóktól, amikor egy-egy minőségi kifogás ügyintézése annyira elhúzódni látszik, hogy a kereskedő javítása feleslegessé válhat.