„Miért nekem kéne bizonyítanom, hát így védik a fogyasztókat?!”
Imi cipős ügye és az ezzel kapcsolatban benne felmerülő gondolatokat azért osztjuk meg, mert szinte minden fogyasztóban megfogalmazódnak hasonló mondatok. Tudjuk, hogy a csalódás...
Ahol a pénztártól való távozás után is lehet reklamálni.
mi történt veled!
„A Panaszakadémia a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének blogja. A tartalomgyártás az Igazságügyi Minisztérium támogatásával, „Fogyasztóvédelmi interaktív blog és önálló fogyasztói közösség fejlesztése, működtetése, tanácsadás” című projekt keretében valósul meg.”
Imi cipős ügye és az ezzel kapcsolatban benne felmerülő gondolatokat azért osztjuk meg, mert szinte minden fogyasztóban megfogalmazódnak hasonló mondatok. Tudjuk, hogy a csalódás...
Ildikó Édesapját nem tájékoztatta helyesen a kereskedő, amikor azt mondta, hogy csak online lehet eljárást indítani és végigvinni. Nem ismerjük a vállalkozó szándékát, hogy...
Ha jogvitába keveredünk egy eladó vállalkozással azontúl, hogy idegesek, csalódottak leszünk jó ha felmerül a kérdés, hogy hogyan tovább, hogyan oldódhat meg a gond....
Az adataink biztonsága lényeges kérdés. Joggal merül fel a gondolat, hogy hogyan tudják a címeinket, ha mi nem adtuk meg azokat. És az is...
Nem Éva az egyetlen, akit foglalkoztat ez a kérdés, az alábbiakban leírjuk, hogy mit ír a jogszabály ezekre a helyzetekre.
Ebben a kisokosban egyszerre két (egymással összefüggő) jelenségről lesz szó: miben hibásak olykor a fogyasztók elvárásai, illetve milyen jogaik lehetne az ügyfélszolgálattal kapcsolatban.
Az első és talán legfontosabb változás, hogy 200 ezer forint alatti igénynél kötelező érvényű határozatot hoznak a Békéltető Testületek A fogyasztóvédelmi törvény januári változásával...
Mit tehetünk, ha valaki online szerződést köt egy szolgáltatóval a nevünkben, aztán nem fizeti? Olvasónk esete szerencsére nem általános, de nem árt tudni, mik...
Egyszerűségében is fontos kérdés, amivel minden tudatos fogyasztónak érdemes tisztában lennie – és persze a vállalkozásoknak is.